Per visualitzar el registre sencer cliqueu el títol corresponent.
Si cliqueu sobre un descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat:
Marketing

Resultat de la cerca

Registres trobats: 50


Títol 2. Area de economia vitivinicola.Estrategias de marketing y comercializacion de vinos en el mundo: 2.1. Creatividad empresarial en el mundo del vino
Autor NUENO, P.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 99-104
Descriptors Produccio de vi Estrategies empresarials Estrategies de marqueting Estrategies comercials
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 2. Area de economia vitivinicola.Estrategias de marketing y comercializacion de vinos en el mundo: 2.2. El conocimiento del mercado como elemento fundamental de competitividad. Australia
Autor SPAWTON, A.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 105-119
Descriptors Explotacio viticola Australia Mercat vitivinicola Mercat vinicola Mercat exterior Consum de vi Exportacio espanyola
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 2. Area de economia vitivinicola.Estrategias de marketing y comercializacion de vinos en el mundo: 2.3. El conocimiento del mercado como elemento fundamental de competitividad. EE.UU.
Autor TAHACH, L.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 121-133
Descriptors Explotacio viticola Estats Units d'America Mercat vitivinicola Mercat vinicola Mercat exterior Consum de vi Exportacio espanyola
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 2. Area de economia vitivinicola.Estrategias de marketing y comercializacion de vinos en el mundo: 2.4. Promoci?n internacional de los vinos espa?oles en el marco del nuevo orden mundial
Autor ALBERDI, R.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 135-149
Descriptors Vi Comer? internacional Comer? exterior Comercialitzacio vitivinicola Globalitzacio Exportacio espanyola Exportacio
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 2. Area de economia vitivinicola.Estrategias de marketing y comercializacion de vinos en el mundo: 2.5. El mercado mundial de vinos
Autor FONDILLER, R.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 151-160
Descriptors Comercialitzacio vitivinicola Tendencies de consum Consum de vi Comercialitzacio vitivinicola Comer? internacional Comer? internacional Vi
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 3. Area de marketing. Tendencias de estilos de vinos: 3.2. Tendencias y estilos de vinos
Autor TURNER, S.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 189-192
Descriptors Vi Tendencies de consum Tendencies Gust Sabor
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 3. Area de marketing. Tendencias de estilos de vinos: 3.3. Sociologia del gusto. ?Cual es la evolucion del gusto en los jovenes?
Autor PUISAIS, J.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 193-199
Descriptors Vi Tendencies de consum Comercialitzacio vitivinicola Consum Consum de vi Caracteritzacio del vi Caracteristiques organoleptiques Societat Sociologia Gust
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 3. Area de marketing. Tendencias de estilos de vinos: 3.4. El marketing de lujo y el maketing de vinos
Autor CHEVALIER, M.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 201-205
Descriptors Marketing Comercialitzacio vitivinicola Estrategies comercials Estrategies de marqueting Marqueting vinicola
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 3. Area de marketing. Tendencias de estilos de vinos: 3.5. Tendencias y estilos en las catas de vinos
Autor ROCA, J.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 207-219
Descriptors Cata Tendencies Tendencies de consum SumillerGastronomia Estrategies comercials Restaurant
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 3. Area de marketing. Tendencias de estilos de vinos: 3.1. ?Hacia donde van los estilos de vino?
Autor GUILLESPIE, J.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 163-187
Descriptors Vi Caracteristiques del vi Marqueting vinicola Consum de vi Industria vinicola Consum Estats Units Tendencies de consum d'America
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 4. Area de desarrollo integral de las regiones vitivinicolas: 4.4. innovaciones en marketing en las regiones vitivinicolas
Autor WALDMAN, Ch.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 267-272
Descriptors
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 4. Area de desarrollo integral de las regiones vitivinicolas: 4.6. El marketing en el desarrollo integral de las regiones vitivinicolas. El vino como motor del Branding de un territorio
Autor SEISDEDOS, H.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 279-286
Descriptors Marketing Regions vitivinicoles Vi Desenvolupament del sector Desenvolupament economic Marques comercials
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol A framework for the implementation of (internet) marketing by the wine bussiness
Autor GOODMAN, S.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 18pp
Descriptors Marqueting Internet Industria vitivinicola
Localització C 16/74

Títol Agricultura ecologica en Espanya. Las estrategias de marketing, claves para el exito
Autor GONZALEZ RUIZ, L.   COBO QUESADA, F.B.  
Dades Font Distribucion y Consumo ISSN: 1132-0176 - Abril/Mayo 2000 - V: - N: 51, Pg: 39-57
Descriptors Agricultura ecologica Marqueting Espanya Normativa Legislacio Comercialitzacio Cultiu ecologic

Títol Australia inventa sus varietales minoritarias. La afinada maquinaria del marketing australiano ofrece nuevas propuestas de enoturismo
Autor MORENO, L.  
Dades Font Semana vitivinicola, La ISSN: 0037-184X - Febrero 2008 - V: LXIII- N: 3211, Pg: 491
Descriptors Vins Australia Enoturisme Marketing Nebbiolo Vi d'Australia

Títol Comercializacion minorista de productos biologicos. Esta el marketing respondiendo a las necesidades de los consumidores?
Autor DUPUPET, A.   VALOR, C.   LABAJO, V.  
Dades Font Distribucion y consumo ISSN: 1132-0176 - Julio/Agosto 2010 - V: - N: 112, Pg: 1-10
Descriptors Productes biologics Comercialitzacio Marqueting
Localització Article electronic:http://www.mercasa.es/files/multimedios/Art_Dupupet.pdf

Títol Consumer behavior and marketing strategies
Autor MOULTON, K.  
Dades Font XXVeme Congres Mondial de la Vigne et du Vin - Juin 2000 - V: 3- N: , Pg: 127-134
Descriptors Consumidor Comportament Marqueting Consum Vi Estrategies de marketing Sector vitivinicola
Localització 634.8:663.2 CON

Títol Development in the Global Alcoholic Drinks Industry and its implication for the future marketing of wine
Autor SPAWTON, T.  
Dades Font The Global Alcoholic Drinks Industry - - V: - N: , Pg: 47-54
Descriptors Industria enologica Marqueting Canvis Enologia Vi
Localització C 16/38

Títol Donner des couleurs a vos strategies marketing
Autor PEYRONNET, J-M.  
Dades Font Revue vinicole internationale, La ISSN: 0035-4368 - Mars 2006 - V: - N: 3856, Pg: 32-35
Descriptors Comercialitzacio Comercialitzacio vitivinicola Comercialitzacio Marqueting vinicola Marqueting Vi Estrategies de marqueting Estrategies comercials

Títol Efectos sinergicos del envase en relacion con las politicas de marketing en el mercado de vinos de mesa
Autor SELVA RUIZ, D.   FERNANDEZ GOMEZ, J.D.   CARO CASTA?O, L.N.  
Dades Font XXV Jornadas de viticultura y enologia de Tierra de Barros ISSN: 84-7930-084-1 - Mayo 2003 - V: XXV- N: , Pg: 497-513
Descriptors Envas Marqueting Posicionament Publicitat Vi de taula
Localització 634.8(462.221.2) JOR

Títol El uso de internet en el comercio y el marketing. Analisis del sector vitivinicola en Espanya
Autor GOMEZ-LIMON RODRIGUEZ, J.A.   SAN MARTIN FERNANDEZ, R.   PENYA ALBILLO, N.  
Dades Font Viticultura Enologia Profesional ISSN: 1131-5679 - Octubre/Diciembre 1999 - V: - N: 64, Pg: 5-18
Descriptors Comer? electronic Espanya Vi Marqueting Internet

Títol Etude d'Atout France. L'oenotourisme fran?ais merite un meilleur marketing
Autor I.A.  
Dades Font VITI ISSN: 0757-4673 - Decembre 2010 - V: - N: Hors-Serie, Pg: 54-56
Descriptors Enoturisme Fran?a Marqueting

Títol Innovaciones en marketing en las regiones vitivinicolas
Autor WALDMAN, C.  
Dades Font V Foro Mundial del Vino ISSN: 978-84-8125-305-4 (ISBN) - Marzo 2006 - V: - N: , Pg: 267-272
Descriptors Innovacio Marqueting Marqueting vinicola Regio vitivinicola
Localització 663.2 For

Títol L'oenologue dans la demarche marketing: l'elaboration des vins "seduction"
Autor RIOU, C.  
Dades Font Revue Fransaise d'Oenologie ISSN: 0395-899X - Maig/Juny 2005 - V: - N: 212, Pg: 30-33
Descriptors Marqueting Vins Enoleg-ologa

Títol L?expression aromatique: un argument marketing?
Autor ZAMORA, C.  
Dades Font Revue fran?aise d?oenologie ISSN: 1107G82416 - Juin-Juillet 2007 - V: - N: 224, Pg: 16-20
Descriptors Marketing Aroma Vi

Títol La Consommation europeenne evolue : le marketing s'adapte
Autor COUDRAY, C.   BOURNIGAULT, S.  
Dades Font Viti : Documentation agricole ISSN: 0399-3558 - abril 1991 - V: - N: 153, Pg: 25-28
Descriptors Vi Consum Marqueting Mercat Comercialitzacio

Títol La produccion integrada como estrategia de marketing
Autor FERRE GAVARRO, J.  
Dades Font Fruticultura Profesional ISSN: 1131-5660 - Marzo-Abril 1995 - V: - N: 70 Especial Produccion Integrada, Pg: 105-106
Descriptors Competitivitat Estrategies Marqueting Produccio integrada

Títol Mario Saraiva Pinto director de marketing de la firma Champconk
Autor
Dades Font ACE : Revista d'enologia ISSN: 0212-842X - 1r trimestre 1992 - V: - N: 25, Pg: 34-37
Descriptors Suro Tap Desinfeccio

Títol Marketing and management for the wine industry ; Readings 1 & 2
Autor MOULTON, K.   SPAWTION, T.  
Dades Font - juliol 1998 - V: - N: , Pg: [Paginacio multiple]
Descriptors Vi Marqueting Comercialitzacio Consum
Localització C 23/3

Títol Marketing and management for the wine industry. Readings 3 & 4
Autor LOCKSHIN, L.  
Dades Font - juliol 1998 - V: - N: , Pg: [Paginacio multiple]
Descriptors Vi Marqueting Comercialitzacio Consum
Localització C 23/4

Títol Marketing del lujo y el marketing de vinos, El
Autor CHEVALIER, M.  
Dades Font V Foro Mundial del Vino ISSN: 978-84-8125-305-4 (ISBN) - Marzo 2006 - V: - N: , Pg: 201-205
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola
Localització 663.2 For

Títol Marketing en el desarrollo integral de las regiones vitivinicolas, El. El vino como motor del branding de un territorio
Autor SEISDEDOS, H.  
Dades Font V Foro Mundial del Vino ISSN: 978-84-8125-305-4 (ISBN) - Marzo 2006 - V: - N: , Pg: 279-286
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola Regio vitivinicola Vi
Localització 663.2 For

Títol Marketing et vin enfin reconcilies?
Autor HULOT, M.  
Dades Font Revue vinicole internationale ISSN: 0035-4368 - Decembre-Janvier 2008-2009 - V: 2008- N: 3864, Pg: 48-52
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola Vi Fran?a

Títol Marketing vinicola para el futuro escenario
Autor RIVERA, L.  
Dades Font Agricultura Revista agropecuaria ISSN: 0002-1334 - Abril 2002 - V: LXXI- N: 838, Pg: 300-303
Descriptors Marqueting vinicola Consumidor Qualitat Estadistiques Consum Vi

Títol Marketing wine to generation X
Autor HOWARD, R.   STONIER, J.  
Dades Font Australian and New Zealand Wine Industry Journal ISSN: 0819-2421 - May/June 2002 - V: 17- N: 3, Pg: 78-82
Descriptors Marqueting Vi Consum

Títol Marketing y comercializacion de vinos en Estados Unidos
Autor GILLESPIE, J.  
Dades Font IV Foro Mundial del Vino ISSN: 84-8125-241-7 (ISBN) - Mayo 2004 - V: - N: , Pg: 163-194
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola Comercialitzacio Vi Estats Units d'America Consum de vi Importacio Compra
Localització 663.2 For

Títol Marketing. Le vivier des neoconsommateurs
Autor SAGNES, M.  
Dades Font Viti ISSN: 0757-4673 - Mai 2007 - V: - N: Hors serie, Pg: 72-73
Descriptors Marqueting Vi Vins Fran?a Marqueting vinicola

Títol Particularidades del marketing vitivinicola en zonas turisticas. El caso de la denominacion de origen Tacaronte-Acentejo en Tenerife
Autor GODENAU, D.  
Dades Font XXVeme Congres Mondial de la Vigne et du Vin - Juin 2000 - V: 3- N: , Pg: 135-144
Descriptors Marqueting Sector vitivinicola Tacoronte Acentejo DO Tenerife Turisme Denominacio d'origen
Localització 634.8:663.2 CON

Títol Priorat exhibeix amb orgull els seus vns negrs i blancs, El. Onzena edicio de la fira del vi de Falset
Autor CASALE, G.  
Dades Font Diari de Tarragona - Maig 2008 - V: - N: , Pg: 16-17
Descriptors Priorat Priorat DO DO DOQ Denominacio d'origen qualificada VI Fires 2008 Falset Estrategies de marqueting Estrategies regionals Marketing
Localització C 24/141

Títol The Geographic denominations in the marketing of wines in Australia
Autor FITCH, P.  
Dades Font XX Congreso Mundial de la Vinya y del Vino - maig 1992 - V: - N: 87, Pg: 1-14
Descriptors Australia Viticultura Enologia Vinicultura Legislacio Denominacio d'origen Historia Certificacio
Localització C 2/7

Títol The failure of a wine closure innovation: a strategic marketing analysis
Autor MORTENSEN, W.J.   MARKS, B.K.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 15pp
Descriptors Tap Fracas Marqueting Vi
Localització C 16/72

Títol The impact of direct mail marketing on the Australian wine industry
Autor THOMAS, D.  
Dades Font Proceedings of the Wine 2000 conference ISSN: 1-875130-06-3 - August 1989 - V: - N: , Pg: 76-79
Descriptors Marqueting E-mail Vi Industria Australia Impacte Correu electronic
Localització 663.2 WIN

Títol The importance of market orientation in developing buyerseller relationships in the export market: the link towards relatinship marketing
Autor BEAUJANOT, A.   LOCKSHIN, L.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 1 dossier
Descriptors Mercat Evolucio Exportacio Marqueting
Localització C 16/63

Títol The production and marketing of organic wine in Sicily
Autor CRESCIMANNO, M.   FICANI, G.B.   GUCCIONE, G.  
Dades Font British Food Journal ISSN: 0007-070X - 2002 - V: 104- N: 3/4/5, Pg: 274-286
Descriptors Estrategies Vi escumos Marqueting Compostos organics Vi ecologic Vinificacio Control Sicilia Vi organic Cultiu biologic Consum Comercialitzacio
Localització C 16/49

Títol Turisme per descobrir el vi
Autor CASALE, G.  
Dades Font Diari de Tarragona - Maig 2008 - V: - N: , Pg: 25
Descriptors Vi Estrategies comercials Marketing Enoturisme Celler Mas Vicen? Produccio de vi Vi de qualitat Vi catala Alt Camp
Localització C 24/142

Títol Una Orientacion al marketing en las empresas vitivinicolas
Autor SANCHEZ, M.   GARCIA, M. T.  
Dades Font Viticultura Enologia Profesional ISSN: 1131-5679 - octubre-desembre 1992 - V: - N: 22, Pg: 6-11
Descriptors Empreses vitivinicoles Marqueting Economia Mercat Comercialitzacio

Títol Why quality is no longer enough? Strategic marketing evolution in the wine industry
Autor BEVERLAND, M.   LINDGREEN, A.   BRETHERTON, Ph.W  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 37pp
Descriptors Marqueting Qualitat Industria vinicola
Localització C 16/67

Títol bodegas apuestan por un nuevo marketing enologico, Las
Autor Universia Knowledge@Wharton  
Dades Font Universia Knowledge@Wharton - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 4 pp.
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola Marques Estrategies de marqueting Estrategies comercials Estrategies de mercat Produccio de vi
Localització C 24/112

Títol bodegas apuestan por un nuevo marketing enologico, Las
Autor
Dades Font Universia Knowledge@Wharton - abril 2008 - V: - N: , Pg: 5 pp.
Descriptors Marketing Empreses Bodegues Estrategies comercials Estrategies de marqueting Marques
Localització C 24/128

Títol cerveza quiere cambiar de imagen, La
Autor
Dades Font Universia Knowledge@Wharton - febrer 2008 - V: - N: , Pg: 5 pp.
Descriptors Produccio de cervesa Cervesa Estrategies comercials Estrategies de marqueting Marketing
Localització C 24/130