Per visualitzar el registre sencer cliqueu el títol corresponent.
Si cliqueu sobre un descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat:
SPAWTON, A.

Resultat de la cerca

Registres trobats: 2


Títol 2. Area de economia vitivinicola.Estrategias de marketing y comercializacion de vinos en el mundo: 2.2. El conocimiento del mercado como elemento fundamental de competitividad. Australia
Autor SPAWTON, A.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 105-119
Descriptors Explotacio viticola Australia Mercat vitivinicola Mercat vinicola Mercat exterior Consum de vi Exportacio espanyola
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol Conocimiento del mercado como elemento fundamental de competitividad, El. Australia
Autor SPAWTON, A.  
Dades Font V Foro Mundial del Vino ISSN: 978-84-8125-305-4 (ISBN) - Marzo 2006 - V: - N: , Pg: 105-119
Descriptors Mercat Mercat vinicola Competitivitat Australia Dades de produccio Consum de vi Produccio mundial Exportacio Espanya
Localització 663.2 For