Per visualitzar el registre sencer cliqueu el títol corresponent.
Si cliqueu sobre un descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat:
LOCKSHIN, L.

Resultat de la cerca

Registres trobats: 7


Títol Analysing wine behavioural loyalty
Autor JARVIS, W.   RUNGIE, C.   LOCKSHIN, L.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 16pp
Descriptors Comportamen lleial Estadistiques Vi
Localització C 16/81

Títol Are age and gender key factors in the more responsible consumption of alcoholic drinks?
Autor SPAWTON, T.   LOCKSHIN, L.  
Dades Font Slovakia Viticulture and Viniculture Congress Proceedings - June 2002 - V: Section2: Oenology. Scientific and practical aspects of wine quality- N: , Pg: cd-rom
Descriptors Edat Genere Consum responsable Begudes alcoholiques Salut
Localització 634.8:663.2 CON (Cd-rom)

Títol Marketing and management for the wine industry. Readings 3 & 4
Autor LOCKSHIN, L.  
Dades Font - juliol 1998 - V: - N: , Pg: [Paginacio multiple]
Descriptors Vi Marqueting Comercialitzacio Consum
Localització C 23/4

Títol The communications issues for producers of alternative closures in the wine industry
Autor WILSON, D.   LOCKSHIN, L.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 18pp
Descriptors Tap alternatiu Industria vinicola
Localització C 16/77

Títol The diversity of Asian wine markets: and Australian and Chilean perspective
Autor LOCKSHIN, L.  
Dades Font OIV Australia congress proceedings 26th world congress and 81st general assembly of the Office International de la vigne et du vin - October 2001 - V: Section vitivinicultural economy: addressing marketing issues from production to consumption- N: Economic analysis, Pg: 13-21
Descriptors Asia Mercat Viticultura
Localització 634.8:663.2 CON

Títol The importance of market orientation in developing buyerseller relationships in the export market: the link towards relatinship marketing
Autor BEAUJANOT, A.   LOCKSHIN, L.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 1 dossier
Descriptors Mercat Evolucio Exportacio Marqueting
Localització C 16/63

Títol Using the thiel index coefficient to analyse variation in wine consumption habits
Autor WILSON, D.   LOCKSHIN, L.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 1 dossier
Descriptors Vi Consum Habits de consum
Localització C 16/60