Per visualitzar el registre sencer cliqueu el títol corresponent.
Si cliqueu sobre un descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat:
RUNGIE, C.

Resultat de la cerca

Registres trobats: 4


Títol A comparison of Australian and French wine consumers
Autor HOFFMAN, D.   RUNGIE, C.  
Dades Font Slovakia Viticulture and Viniculture Congress Proceedings - June 2002 - V: Posters III Vine and Wine economy. Conditions of the development of the world wine market- N: , Pg: cd-rom
Descriptors Consumidor Australia Fran?a Vi Consum
Localització 634.8:663.2 CON (Cd-rom)

Títol Analysing wine behavioural loyalty
Autor JARVIS, W.   RUNGIE, C.   LOCKSHIN, L.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 16pp
Descriptors Comportamen lleial Estadistiques Vi
Localització C 16/81

Títol Changes in socio-demographic factors underlying Wine and Alcohol consumption behaviour and beverage preferences: focusing on Australian wine and alcohol consumer and Generation X
Autor HOFFMAN, D.   RUNGIE, C.  
Dades Font Slovakia Viticulture and Viniculture Congress Proceedings - June 2003 - V: Section 3: Vine and wine economy- N: , Pg: cd-rom
Descriptors Canvis socio-demografics Comportament del consumidor Consumidor Begudes alcoholiques Consum Preferencies Vi Australia
Localització 634.8:663.2 CON (Cd-rom)

Títol Loyalty towards a well known brand or a well known region? A conjoint approach using actual purchase data
Autor JARVIS, W.   RUNGIE, C.  
Dades Font Slovakia Viticulture and Viniculture Congress Proceedings - June 2002 - V: Section 3: Vine and wine economy- N: , Pg: cd-rom
Descriptors Marques conegudes Regio vitivinicola coneguda Lleialtat
Localització 634.8:663.2 CON (Cd-rom)