Per visualitzar el registre sencer cliqueu el títol corresponent.
Si cliqueu sobre un descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat:
SEISDEDOS, H.

Resultat de la cerca

Registres trobats: 2


Títol 4. Area de desarrollo integral de las regiones vitivinicolas: 4.6. El marketing en el desarrollo integral de las regiones vitivinicolas. El vino como motor del Branding de un territorio
Autor SEISDEDOS, H.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 279-286
Descriptors Marketing Regions vitivinicoles Vi Desenvolupament del sector Desenvolupament economic Marques comercials
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol Marketing en el desarrollo integral de las regiones vitivinicolas, El. El vino como motor del branding de un territorio
Autor SEISDEDOS, H.  
Dades Font V Foro Mundial del Vino ISSN: 978-84-8125-305-4 (ISBN) - Marzo 2006 - V: - N: , Pg: 279-286
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola Regio vitivinicola Vi
Localització 663.2 For