Per visualitzar el registre sencer cliqueu el títol corresponent.
Si cliqueu sobre un descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat:
Marqueting vinicola

Resultat de la cerca

Registres trobats: 20


Títol 3. Area de marketing. Tendencias de estilos de vinos: 3.4. El marketing de lujo y el maketing de vinos
Autor CHEVALIER, M.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 201-205
Descriptors Marketing Comercialitzacio vitivinicola Estrategies comercials Estrategies de marqueting Marqueting vinicola
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 3. Area de marketing. Tendencias de estilos de vinos: 3.1. ?Hacia donde van los estilos de vino?
Autor GUILLESPIE, J.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 163-187
Descriptors Vi Caracteristiques del vi Marqueting vinicola Consum de vi Industria vinicola Consum Estats Units Tendencies de consum d'America
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol DO Terra Alta facilita una carta amb els seus vins a tots els restaurants, La
Autor CARALT, A.  
Dades Font Diari de Tarragona, El - Febrer 2008 - V: - N: , Pg: 23
Descriptors Vi Regions vitivinicoles DO Terra Alta DO Consell regulador Promocio Marqueting vinicola
Localització C 24/84

Títol Donner des couleurs a vos strategies marketing
Autor PEYRONNET, J-M.  
Dades Font Revue vinicole internationale, La ISSN: 0035-4368 - Mars 2006 - V: - N: 3856, Pg: 32-35
Descriptors Comercialitzacio Comercialitzacio vitivinicola Comercialitzacio Marqueting vinicola Marqueting Vi Estrategies de marqueting Estrategies comercials

Títol Etiquetas, capsulas y mallas: Elementos que ensalzan la belleza. Grupo Argaf, SA. Badalona PAC. Rivercap SA.
Autor ENOLOGOS  
Dades Font Enologos ISSN: 1695-7296 - Enero-Febrero 2013 - V: - N: 81, Pg: 63-68
Descriptors Etiqueta Etiquetat Etiquetatge Botelles Marqueting vinicola Imatge de marca Malla Qualitat Innovacio

Títol Incontournable outil internet, L'
Autor HULOT, M.  
Dades Font Revue vinicole internationale, La ISSN: 0035-4368 - Juin 2008 - V: - N: 3859, Pg: 36-40
Descriptors Internet Vendes Fran?a Compra Industria viticola Tecnologia de la informacio Vi Comer? electronic Consumidor Pagines web Distribuidors Marqueting Marqueting vinicola Comercialitzacio vitivinicola

Títol Innovaciones en marketing en las regiones vitivinicolas
Autor WALDMAN, C.  
Dades Font V Foro Mundial del Vino ISSN: 978-84-8125-305-4 (ISBN) - Marzo 2006 - V: - N: , Pg: 267-272
Descriptors Innovacio Marqueting Marqueting vinicola Regio vitivinicola
Localització 663.2 For

Títol Marketing del lujo y el marketing de vinos, El
Autor CHEVALIER, M.  
Dades Font V Foro Mundial del Vino ISSN: 978-84-8125-305-4 (ISBN) - Marzo 2006 - V: - N: , Pg: 201-205
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola
Localització 663.2 For

Títol Marketing en el desarrollo integral de las regiones vitivinicolas, El. El vino como motor del branding de un territorio
Autor SEISDEDOS, H.  
Dades Font V Foro Mundial del Vino ISSN: 978-84-8125-305-4 (ISBN) - Marzo 2006 - V: - N: , Pg: 279-286
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola Regio vitivinicola Vi
Localització 663.2 For

Títol Marketing et vin enfin reconcilies?
Autor HULOT, M.  
Dades Font Revue vinicole internationale ISSN: 0035-4368 - Decembre-Janvier 2008-2009 - V: 2008- N: 3864, Pg: 48-52
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola Vi Fran?a

Títol Marketing vinicola para el futuro escenario
Autor RIVERA, L.  
Dades Font Agricultura Revista agropecuaria ISSN: 0002-1334 - Abril 2002 - V: LXXI- N: 838, Pg: 300-303
Descriptors Marqueting vinicola Consumidor Qualitat Estadistiques Consum Vi

Títol Marketing y comercializacion de vinos en Estados Unidos
Autor GILLESPIE, J.  
Dades Font IV Foro Mundial del Vino ISSN: 84-8125-241-7 (ISBN) - Mayo 2004 - V: - N: , Pg: 163-194
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola Comercialitzacio Vi Estats Units d'America Consum de vi Importacio Compra
Localització 663.2 For

Títol Marketing. Le vivier des neoconsommateurs
Autor SAGNES, M.  
Dades Font Viti ISSN: 0757-4673 - Mai 2007 - V: - N: Hors serie, Pg: 72-73
Descriptors Marqueting Vi Vins Fran?a Marqueting vinicola

Títol Planes de promocion e ideas para incrementar el consumo responsable de vinos
Autor CHIAS, J.  
Dades Font IV Foro Mundial del Vino ISSN: 84-8125-241-7 (ISBN) - Mayo 2004 - V: - N: , Pg: 256-264
Descriptors Vi Consum responsable Marqueting Marqueting vinicola
Localització 663.2 For

Títol Possible futur per a la viticultura de muntanya i en zones amb pendents molt pronunciades. El paper de CERVIM
Autor MACCHI, G.   SORBINI, M.  
Dades Font ACE Revista de enologia ISSN: 0212-842X - 2n Trimestre 2010 - V: 27- N: 91, Pg: 4-8
Descriptors Viticultura Sol viticola Paisatge Consumidor Marqueting vinicola

Títol Sistemas de etiquetado, mallaje, codificacion y capsulado
Autor GONZALEZ MONROY, S.  
Dades Font Enologos: revista oficial de la Federacion Espa?ola de Asociaciones de Enologos - Enero-Febrero 2008 - V: X- N: 51, Pg: 35-51
Descriptors Produccio vitivinicola Etiqueta Etiquetat Etiquetatge Marqueting vinicola Marqueting Malles Packaging Etiqueta adhesiva Embotellament

Títol Une etude Atout France. Qui est l'oenotouriste?
Autor A. I.  
Dades Font Viti ISSN: 0757-4673 - Septembre 2010 - V: - N: 364, Pg: 59-61
Descriptors Enoturisme Fran?a Marqueting vinicola

Títol Vestir de etiqueta un vino, una industria que es un arte
Autor TERROBA, M.  
Dades Font Prensa del Rioja, La - Enero-Febrero 2007 - V: - N: 168, Pg: 32-33
Descriptors Vi Etiquetat Etiqueta Marqueting vinicola

Títol Vins du Sud-Ouest en quete d'identite, Les
Autor VUILLET, C.  
Dades Font Revue vinicole internationale, La ISSN: 0035-4368 - Juillet-Aout 2008 - V: - N: 3860, Pg: 28-32
Descriptors Vi Sud-oest Fran?a Denominacio d'origen Dades economiques Marqueting Marqueting vinicola Vendes Bordeaux Bordeus Languedoc-Roussillon Llenguadoc-Rossello Exportacio

Títol bodegas apuestan por un nuevo marketing enologico, Las
Autor Universia Knowledge@Wharton  
Dades Font Universia Knowledge@Wharton - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 4 pp.
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola Marques Estrategies de marqueting Estrategies comercials Estrategies de mercat Produccio de vi
Localització C 24/112