Per visualitzar el registre sencer cliqueu el títol corresponent.
Si cliqueu sobre un descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat:
CHEVALIER, M.

Resultat de la cerca

Registres trobats: 2


Títol 3. Area de marketing. Tendencias de estilos de vinos: 3.4. El marketing de lujo y el maketing de vinos
Autor CHEVALIER, M.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 201-205
Descriptors Marketing Comercialitzacio vitivinicola Estrategies comercials Estrategies de marqueting Marqueting vinicola
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol Marketing del lujo y el marketing de vinos, El
Autor CHEVALIER, M.  
Dades Font V Foro Mundial del Vino ISSN: 978-84-8125-305-4 (ISBN) - Marzo 2006 - V: - N: , Pg: 201-205
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola
Localització 663.2 For