Per visualitzar el registre sencer cliqueu el títol corresponent.
Si cliqueu sobre un descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat:
BEVERLAND, M.

Resultat de la cerca

Registres trobats: 3


Títol Building icon wine brands: exploring the systemic nature of luxury wines
Autor BEVERLAND, M.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 19pp
Descriptors Marques comercials Vi
Localització C 16/79

Títol Planing for sucesss: Organisational life cycles in New Zealand wineries
Autor BEVERLAND, M.  
Dades Font XXVeme Congres Mondial de la Vigne et du Vin - Juin 2000 - V: 3- N: , Pg: 41-48
Descriptors Nova Zelanda Organitzacio Cellers Industria vinicola
Localització 634.8:663.2 CON

Títol Why quality is no longer enough? Strategic marketing evolution in the wine industry
Autor BEVERLAND, M.   LINDGREEN, A.   BRETHERTON, Ph.W  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 37pp
Descriptors Marqueting Qualitat Industria vinicola
Localització C 16/67