Per visualitzar el registre sencer cliqueu el títol corresponent.
Si cliqueu sobre un descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat:
Wine Marketing Colloquium

Resultat de la cerca

Registres trobats: 22


Títol A framework for the implementation of (internet) marketing by the wine bussiness
Autor GOODMAN, S.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 18pp
Descriptors Marqueting Internet Industria vitivinicola
Localització C 16/74

Títol An exploration of the use of Extraordinary experiences in wine tourism
Autor ALI-KNIGHT, j.   CARLSEN, J.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 1 dossier
Descriptors Vi Turisme
Localització C 16/61

Títol Analysing wine behavioural loyalty
Autor JARVIS, W.   RUNGIE, C.   LOCKSHIN, L.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 16pp
Descriptors Comportamen lleial Estadistiques Vi
Localització C 16/81

Títol Building icon wine brands: exploring the systemic nature of luxury wines
Autor BEVERLAND, M.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 19pp
Descriptors Marques comercials Vi
Localització C 16/79

Títol Communication on the sensory quality of wine: questions about sensory training and expertise
Autor HAUTEVILLE, F.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 18pp
Descriptors Percepcio sensorial Analisi sensorial Tast Marqueting Qualitat del vi
Localització C 16/76

Títol Consumer purchasing behaviour for wine: what we know and where we are going
Autor LOCKSHI, L   HALL, L.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 1 dossier
Descriptors Consumidor Comportament Vi
Localització C 16/70

Títol Customer service training in winery tasting rooms: perceptions of effectiveness by tasting room personnel
Autor THACH, E.C.   OLSEN, J.E.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 16pp
Descriptors Sala de tast Consumidor Cursos de tast Tast
Localització C 16/73

Títol Strategic dilemmas of a small market player: the canadian wine industry
Autor MADILL, J.J.   RIDING, A.L.   HAINES G.H.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 1 dossier
Descriptors Mercat Canada Vi Industria
Localització C 16/64

Títol Strategic issues facing the New Zealand wine industry in a global environment
Autor BENSON-REA, M.   BRODIE, R.J.   CARTWRIGHT, W.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 14pp
Descriptors Nova Zelanda Mercat vitivinicola Industria vinicola Estrategies
Localització C 16/66

Títol The Nk'Mip Cellars: Wine and wine tourism with an indigenous flavour
Autor ANDERSON, R.B.   McGILLIVRAY, S.   GIBERSON, R.J.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 1 dossier
Descriptors Indigenes Canada Vi Turisme
Localització C 16/62

Títol The communications issues for producers of alternative closures in the wine industry
Autor WILSON, D.   LOCKSHIN, L.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 18pp
Descriptors Tap alternatiu Industria vinicola
Localització C 16/77

Títol The failure of a wine closure innovation: a strategic marketing analysis
Autor MORTENSEN, W.J.   MARKS, B.K.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 15pp
Descriptors Tap Fracas Marqueting Vi
Localització C 16/72

Títol The importance of market orientation in developing buyerseller relationships in the export market: the link towards relatinship marketing
Autor BEAUJANOT, A.   LOCKSHIN, L.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 1 dossier
Descriptors Mercat Evolucio Exportacio Marqueting
Localització C 16/63

Títol The intrinsic dimensions of wine quality: an exploratory investigation
Autor CHARTERS, S.   PETTIGREW, S.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 21pp
Descriptors Qualitat del vi Vi
Localització C 16/68

Títol The mediating role of involvement and values on wine consumption frequency in France
Autor HAUTEVILLE, F.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 18pp
Descriptors Vi Consum Marqueting Fran?a
Localització C 16/80

Títol The pareto effect (80:20 rule) in consumption of beer, wine and spirits: a preliminary discussion
Autor HABEL, C. et al.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 12pp
Descriptors Marqueting Vi Consumidor Cervesa Vi Vi espirituos Consum
Localització C 16/71

Títol The wine sector in France: A tentative economic system description
Autor COUDERC, J.P.   REMAUD, H.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 21 pp.
Descriptors Fran?a Mercat vitivinicola Descripcio Sector vinicola
Localització C 16/65

Títol Trade mark registration for wines in Australia
Autor OMOND, J.L.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 17pp
Descriptors Registre Marques comercials Vi Australia
Localització C 16/78

Títol Using the thiel index coefficient to analyse variation in wine consumption habits
Autor WILSON, D.   LOCKSHIN, L.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 1 dossier
Descriptors Vi Consum Habits de consum
Localització C 16/60

Títol Why quality is no longer enough? Strategic marketing evolution in the wine industry
Autor BEVERLAND, M.   LINDGREEN, A.   BRETHERTON, Ph.W  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 37pp
Descriptors Marqueting Qualitat Industria vinicola
Localització C 16/67

Títol Wine purchase behavior and personal value based consumer segmentation
Autor HOFMEISTER, A.   TOTTH, G.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 19pp
Descriptors Mercat Consum Vi Comportament
Localització C 16/69

Títol Within-the-line cannibalisation arising from price promotions: an examination using Australian beer brands
Autor DAWES, J.  
Dades Font Wine Marketing Colloquium - July 2003 - V: - N: , Pg: 10pp
Descriptors Cervesa Australia Oferta de mercat
Localització C 16/75