Cuidatge

Referències bibliogràfiques en Infermeria


Per visualitzar el registre sencer (inclou resum) cliqueu el títol corresponent.
Si cliqueu sobre un descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat:
Reclamacions

Resultat de la cerca

Registres trobats: 45


Títol La gestion de las reclamaciones en el Plan de Calidad Hospitalario
Autor/s Gonzalez M.   [et al.]  
Dades font REVISTA DE CALIDAD ASISTENCIAL ISSN: 1134-282X - Noviembre 1991 - V: 16- N: 8, Pg: 700-704
Localitzaciò Sala
Descriptors Satisfaccio de l'usuari   Reclamacions   Control de qualitat  

Títol Estudi de les reclamacions i suggeriments dels usuaris d'una ABS: la seva opinio en l'atencio primaria
Autor/s FERNANDEZ-SANMAMED, M.J. [et al.]  
Dades font SALUT CATALUNYA - Oct-Des 1992 - V: 6- N: 5, Pg: 165-168
Localitzaciò Sala
Descriptors Satisfaccio de l'usuari   Atencio primaria  

Títol Las reclamaciones judiciales por mala praxis medica
Autor/s Llovet Delgado J.J.  
Dades font REVISTA DE SANIDAD E HIGIENE PUBLICA ISSN: 0034-8899 - Julio-Agosto 1993 - V: 67- N: 4, Pg: 315-323
Localitzaciò Sala
Descriptors Reclamacions   Legislacio   Medicina   Responsabilitat  

Títol Sugerencias, quejas y reclamaciones: son utiles en la evaluacion del trabajo de atencion primaria?
Autor/s REDONDO SANCHEZ, J.M.   HERNANDEZ MERINO, A.   HOYOS ALONSO, M.C.  
Dades font CENTRO DE SALUD - Marzo 1994 - V: 2- N: 3, Pg: 188-189
Localitzaciò Sala
Descriptors Avaluacio   Atencio primaria   Satisfaccio de l'usuari  

Títol Evaluacion de las reclamaciones de los usuarios desde una direccion de area de atencion primaria
Autor/s Rivera Casares F.   Portero Alonso A.   Sifre Candel A.  
Dades font CENTRO DE SALUD ISSN: 1132-8916 - Abril 1994 - V: 2- N: 4, Pg: 309-313
Localitzaciò Sala
Descriptors Atencio primaria   Avaluacio   Qualitat assistencial   Reclamacions  

Títol Estudio de asignacion de poblacion a nuevos medicos de familia. Causas de atraccion hacia su medico inicial
Autor/s Martin A.   [et al.]  
Dades font CENTRO DE SALUD ISSN: 1132-8916 - Abril 1994 - V: 2- N: 4, Pg: 317-322
Localitzaciò Sala
Descriptors Motivacio   Metge de capçalera   Satisfaccio de l'usuari  

Títol Aspectos actuales de enfermeria legal
Autor/s PERA FABREGAS, I  
Dades font BISEDEN - 1 Trimestre 1994 - V: - N: I, Pg: 33-35
Localitzaciò Sala
Descriptors Infermeria com a professio   Aspectes legals  

Títol Jurisdiccion competente para el conocimiento de las reclamaciones frente a la administracion sanitaria por lesiones producidas en el transcurso de una asistencia hospitalaria
Autor/s SERRA DOMINGUEZ, M  
Dades font DERECHO Y SALUD ISSN: 1133-7400 - Enero-Junio 1994 - V: 2- N: 1, Pg: 5-16
Localitzaciò CAIXA 1
Descriptors Negligencia   Assistencia hospitalaria   Aspectes legals  

Títol El sistema de queixes i suggeriments dels usuaris del Servei CatalÓ de la Salut a la Regi¾ Sanitaria Tarragona. Resultats del primer semestre de 1994
Autor/s -  
Dades font INFORMATIU DE LA REGIO SANITARIA. TARRAGONA - Abril 1995 - V: - N: 2, Pg: 8-9
Localitzaciò Sala
Descriptors Satisfaccio de l'usuari  

Títol Errors clÝnics percebuts pel metge de capþalera
Autor/s BORRELL CARRIÇ, FRANCESC   [Et al.]  
Dades font SALUT CATALUNYA - Juliol 1996 - V: 10- N: 1, Pg: 22-25
Localitzaciò Sala
Descriptors Negligencia  

Títol Damos respuesta a las reclamaciones?
Autor/s RUIZ, J.M.   G$LVEZ, A.   GUZM$N, V.  
Dades font TODO HOSPITAL - Abril 1996 - V: -- N: 125, Pg: 21-25
Localitzaciò Sala
Descriptors Satisfaccio de l'usuari  

Títol Derechos y deberes del enfermo mental hospitalizado
Autor/s COMITE DE ETICA DE SANT JOAN DE DEU-SERVEIS DE SALUT MENTAL  
Dades font LABOR HOSPITALARIA - Enero-Febrero-Marzo 1996 - V: 48- N: 239, Pg: 11-12
Localitzaciò Sala
Descriptors Salut mental   Etica   Drets del malalt  

Títol El tractament de reclamacions/suggeriments en un model assistencial orientat a l client
Autor/s MARTI, M.   [et al]  
Dades font BUTLLETI DE L'ASSOCIACIO D'EX-ALUMNES DE L'ESCOLA D'INFERMERIA SANTA MADRONA - Abril 1997 - V: 1er quadrimestre- N: 74, Pg: 52-56
Localitzaciò Sala
Descriptors Satisfaccio de l'usuari   Qualitat assistencial  

Títol Por que reclaman los usuarios?
Autor/s GUTIERREZ GASCON, J.   [et al.]  
Dades font REVISTA ROL DE ENFERMERIA - Octubre 1997 - V: 20- N: 230, Pg: 12-16
Localitzaciò Sala
Descriptors Satisfaccio de l'usuari   Qualitat assistencial  

Títol Estudio de la reclamaciones procedentes del Servicio de Atencion al Paciente
Autor/s Bernal M.   Navarro C.  
Dades font TODO HOSPITAL ISSN: 0212-19721 - Septiembre 1997 - V: - N: 139, Pg: 39-42
Localitzaciò Sala
Descriptors Reclamacions   Satisfaccio de l'usuari  

Títol Actitudes de profesionales de la salud sobre las reclamaciones sanitarias por posible mala praxis
Autor/s Santi¤a Vila M.   Perez Sanchez J.  
Dades font TODO HOSPITAL ISSN: 0212-19721 - Junio 1997 - V: - N: 137, Pg: 49-55
Localitzaciò Sala
Descriptors Reclamacions   Satisfaccio de l'usuari   Actitud  

Títol El seguro de responsabilidad civil
Autor/s Prado Hernandez A.  
Dades font TODO HOSPITAL ISSN: 0212-19721 - Diciembre 1997 - V: - N: 142, Pg: 65-71
Localitzaciò Sala
Descriptors Asseguran‡a   Responsabilitat civil  

Títol Son diferentes las quejas de los usuarios de atencion primaria segun modelo de atencion?
Autor/s GARZON GONZALEZ, G.   [et al.]  
Dades font ATENCION PRIMARIA - Enero 1998 - V: 21- N: 1, Pg: 43-45
Localitzaciò Sala
Descriptors Satisfaccio de l'usuari  

Títol Diligencia versus imprudencia
Autor/s ZUGASTI CABRILLO, J.  
Dades font METAS DE ENFERMERIA ISSN: 1138-7262 - Mayo 1998 - V: - N: 5, Pg: 34-37
Localitzaciò Sala
Descriptors Negligencia  

Títol Analisis de las reclamaciones presentadas en un servicio de urgencias hospitalario
Autor/s CABALLERO OLIVER, A.   [et al.]  
Dades font REVISTA DE CALIDAD ASISTENCIAL - Noviembre 1998 - V: 13- N: 7, Pg: 426-430
Localitzaciò Sala
Descriptors Urgencies   Control de qualitat  

Títol Analisis de las reclamaciones en el Distrito Sanitario Jerez
Autor/s Perez-Rendon Gonzalez J.   De Melo Rodriguez D.  
Dades font CENTRO DE SALUD ISSN: 1132-8916 - Abril 1998 - V: 6- N: 4, Pg: 249-254
Localitzaciò Sala
Descriptors Satisfaccio de l'usuari   Atencio primaria   Reclamacions  

Títol Dolor toracico y gestion de riesgos: analisis de las reclamaciones economicas por responsabilidad profesional y patrimonial en el diagnostico y tratamiento del dolor toracico como herramienta para la gestion de riesgos
Autor/s Rodriguez Gutierrez C.   Martinez Lopez F J.  
Dades font REVISTA DE ADMINISTRACION SANITARIA ISSN: 1137-2966 - Julio-Septiembre 1998 - V: II- N: 7, Pg: 81-97
Localitzaciò Sala
Descriptors Dolor toracic   Gestio de riscos  

Títol La gestion de los riesgos sanitarios. Epidemiologia de las reclamaciones economicas por responsabilidad sanitaria en el Instituto Nacional de la Salud. Enero 1995- Junio 1998
Autor/s MARTINEZ LOPEZ, F.J.   RODRIGUEZ GUTIERREZ, C.   SANCHEZ HERNANDEZ, J.J.  
Dades font ADMINISTRACION SANITARIA - Abril/Junio 1999 - V: III- N: 10, Pg: 67-83
Localitzaciò Sala
Descriptors Responsabilitat professional  

Títol Estudio comparativo entre la encuesta de opinion y las reclamaciones: aplicacion de los programas de calidad
Autor/s VILAR, E.   [et al.]  
Dades font TODO HOSPITAL - Mayo 1999 - V: - N: 156, Pg: 308-310
Localitzaciò Sala
Descriptors Qualitat assistencial   Enquesta   Satisfaccio de l'usuari  

Títol Los derechos del paciente
Autor/s BIGUES, J.  
Dades font INTEGRAL - Mayo 2000 - V: - N: 245, Pg: 34-37
Localitzaciò Sala
Descriptors Drets del malalt  

Títol Analisis de las reclamaciones en un centro de atencion primaria de salud de especialidades
Autor/s NEBOT ADELL, C.  
Dades font ATENCION PRIMARIA - Junio 2000 - V: 26- N: 2, Pg: 107-110
Localitzaciò Sala
Descriptors Atencio primaria   Especialitats   Satisfaccio de l'usuari  

Títol Por que reclaman los usuarios en la atencion especializada de la provincia de Huelva
Autor/s Leon Lopez Rocio   [et al.]  
Dades font DOCUMENTOS ENFERMERIA ISSN: 1136-2243 - Julio 2000 - V: - N: 15, Pg: 6-7
Localitzaciò Sala
Descriptors Satisfaccio de l'usuari  

Títol Descripcion de las reclamaciones en tres centros de tercer nivel de la provincia de Barcelona
Autor/s Cabezali Sanchez J M.  
Dades font TODO HOSPITAL ISSN: 0212-19721 - Noviembre 2000 - V: 19- N: 171, Pg: 736-741
Localitzaciò Sala
Descriptors Reclamacions   Satisfaccio de l'usuari  

Títol Opinion de los usuarios: "Las reclamaciones"
Autor/s Jimenez Lorente C.P.   [et al.]  
Dades font CENTRO DE SALUD ISSN: 1132-8916 - Septiembre 2001 - V: 9- N: 7, Pg: 448-452
Localitzaciò Sala
Descriptors Reclamacions   Almeria   Satisfaccio de l'usuari  

Títol La responsabilidad civil medico-sanitaria al comienzo de un nuevo siglo. Los dogmas creibles y los increibles de la jurisprudencia
Autor/s Yzquierdo Tolsada M.  
Dades font DS. DERECHO Y SALUD - Enero-Junio 2001 - V: 9- N: 1, Pg: 35-50
Localitzaciò Caixa 1
Descriptors Responsabilitat  

Títol Analisis de las reclamaciones presentadas en un area de atencion primaria
Autor/s Lopez A.   Ortiz H.   De Miguel C.  
Dades font REVISTA DE CALIDAD ASISTENCIAL ISSN: 1134-282X - Abril-Mayo 2003 - V: 18- N: 3, Pg: 153-158
Localitzaciò Sala
Descriptors Reclamacions   Atencio primaria  

Títol La gestion de riesgos en la especialidad de obstetricia
Autor/s Ruiz Ortega J.M.  
Dades font MATRONAS ISSN: 0152-63760 - Septiembre 2003 - V: 4- N: 13, Pg: 35-42
Localitzaciò Sala
Descriptors Matrones   Obstetricia   Gestio de riscos  

Títol La gestion de la informacion sobre quejas y reclamaciones en Osakidetza-Servicio Vasco de Salud
Autor/s Gonzalez-Llinares R M.   [et al.]  
Dades font REVISTA DE CALIDAD ASISTENCIAL ISSN: 1134-282X - Noviembre 2003 - V: 18- N: 7, Pg: 591-597
Localitzaciò Sala
Descriptors Reclamacions   Satisfaccio de l'usuari  

Títol Analisis de las reclamaciones efectuadas en los Hospitales Carlos Haya y el Civil de Malaga
Autor/s Pidal Fernandez M ¦ V.  
Dades font TODO HOSPITAL ISSN: 0304-5412 - Enero-Febrero 2003 - V: 22- N: 193, Pg: 53-59
Localitzaciò Sala
Descriptors Reclamacions  

Títol Elaboracion de un metodo para clasificar y analizar las sugerencias de los pacientes
Autor/s Arencibia-Jimenez M.   Escriban MT.   Moliner J.  
Dades font REVISTA DE CALIDAD ASISTENCIAL ISSN: 1134-282X - Agosto-septiembre 2004 - V: 19- N: 5, Pg: 323-328
Localitzaciò Sala
Descriptors Satisfaccio de l'usuari   Reclamacions  

Títol Analisis matricial de la voz del cliente: QFD aplicado a la gestion sanitaria
Autor/s Lorenzo S   [et.al]  
Dades font GACETA SANITARIA ISSN: 0213-9111 - Noviembre- Dicembre 2005 - V: 18- N: 6, Pg: 464-471
Localitzaciò Sala
Descriptors Veu del client   Qualitat assistencial   Qualitat percibida  

Títol Incidencia e impacto de los efectos adversos en dos hospitales
Autor/s Aranaz J.M,   [et al.]  
Dades font REVISTA DE CALIDAD ASISTENCIAL ISSN: 1134-282X - Marzo 2005 - V: 5- N: 2, Pg: 53-60
Localitzaciò Sala
Descriptors Gestio de riscos   Hospitals   Reclamacions   Negligencia  

Títol Gestion de prevencion y reduccion de contingencias en una organizacion sanitaria segun patron del modelo anglo-sajon
Autor/s Corella JM,   Tarragon MA,   Mas T,   Corella JM,   Corella L  
Dades font ENFERMREIA INTEGRAL ISSN: 0214-0128 - Junio 2006 - V: - N: 74, Pg: 36-39
Localitzaciò Sala
Descriptors Prevencio   Gestio hospitalaria  

Títol Gestion del riesgo en un servicio de Radiologia
Autor/s Morales Santos A  
Dades font TODO HOSPITAL ISSN: 0212-19721 - Juny 2007 - V: 26- N: 237, Pg: 349-365
Localitzaciò Sala
Descriptors Radiologia   Factors de risc  

Títol Utilizacion de la opinion de los pacientes para la mejora:5 a?os de seguimiento (2001-2005)
Autor/s Rodriguez Fernandez J,   Martinez JR,   Montserrat-Capella D,   Sainz A,   Cebrian M,   Garcia-Ariga C,   [et al.]  
Dades font REVISTA DE CALIDAD ASISTENCIAL ISSN: 1134-282X - Marzo-Abril 2008 - V: 23- N: 2, Pg: 57-64
Localitzaciò Sala
Descriptors Opinio   Malalts   Reclamacions   Satisfaccio   Qualitat  

Títol Analisis de las reclamaciones en una zona basica de salud
Autor/s Luiz Ruiz C,   Navarro Brito E,   Real Valcarcel E,   Rufino Delgado MT  
Dades font REVISTA DE CALIDAD ASISTENCIAL ISSN: 1134-282X - Enero-Febrero 2008 - V: 23- N: 1, Pg: 11-16
Localitzaciò Sala
Descriptors Satisfaccio   Atencio primaria   Reclamacions   Qualitat assistencial  

Títol Implantacion de un plan de calidad en un servicio de urgencias y su impacto en la satisfaccion del paciente
Autor/s Salvador Suarez FJ,   Millan Soria J,   Tellez Castillo CJ,   Perez garcia C,   Oliver Martinez C  
Dades font REVISTA DE LA SOCIEDAD ESPA?OLA DE MEDICINA DE URGENCIAS Y EMERGENCIAS ISSN: 1137-6821 - Junio 2013 - V: 25- N: 3, Pg: 163-170
Localitzaciò Sala
Descriptors Servei d'Urgencies   Reclamacions   Recollida de dades   Qualitat assistencial  

Títol Reclamaciones en el servicio de urgencias. Oportunidad de mejora.
Autor/s Fernandez Rozas P,   Mora Acosta S,   Araya Cruz F  
Dades font METAS DE ENFERMERIA ISSN: 1138-7262 - Septiembre 2014 - V: 17- N: 7, Pg: 60-64
Localitzaciò Sala
Descriptors Urgencies   Reclamacions   Satisfaccio   Qualitat assistencial   Investigacio   Estudi descriptiu  

Títol Responsabilidad por deficiente organizacion asistencial. Comentario a dos sentencias de Audiencias Provinciales (Guipuzcoa 29/09/14 y Madrid 10/06/15)
Autor/s Corbella Duch J  
Dades font AGATHOS. ATENCIONS SOCIOSANITARIA Y BIENESTAR ISSN: 1578-3103 - Diciembre 2015 - V: - N: 4, Pg: 38-45
Localitzaciò Sala
Descriptors Reclamacions   Organitzacions   Drets  

Títol Reclamaciones dirigidas al Area de Enfermeria de los usuarios del Complejo Hospitalario de Navarra
Autor/s Molina Perez C,   San Martin Rodriguez L  
Dades font METAS DE ENFERMERIA ISSN: 1138-7262 - Juliol/Agost 2017 - V: 20- N: 6, Pg: 14-19
Localitzaciò Sala
Descriptors Analisi   Satisfaccio de l'usuari   Drets del malalt   Cures d'infermeria   Hospital