Cuidatge

Referències bibliogràfiques en Infermeria


Si cliqueu sobre un autor, revista o descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.

Fitxa bibliogràfica


Títol Implantacion de un plan de calidad en un servicio de urgencias y su impacto en la satisfaccion del paciente
Autor Salvador Suarez FJ,   Millan Soria J,   Tellez Castillo CJ,   Perez garcia C,   Oliver Martinez C  
Dades font REVISTA DE LA SOCIEDAD ESPA?OLA DE MEDICINA DE URGENCIAS Y EMERGENCIAS ISSN: 1137-6821 - Junio 2013 - V: 25- N: 3, Pg: 163-170
Localitzaciò Sala
Descriptors Servei d'Urgencies   Reclamacions   Recollida de dades   Qualitat assistencial  
Resum L'analisi de reclamacions es uns eina util de monitoritzacio de la qualitat assistencial. La implantacio d'un sistema de gestio de la qualitat, es converteix en esencial en la millora de l'atencio urgent del malalt sense costos adiccionals


Aquest document està disponible a la Biblioteca d’Infermeria de la URV.
     Si ets de la comunitat universitària URV adreça-t’hi.
     Si ets de fora de la URV adreça’t al servei d’obtenció de documents de la teva biblioteca o universitat.