Per visualitzar el registre sencer cliqueu el títol corresponent.
Si cliqueu sobre un descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat:
GIACINTI, M.A.

Resultat de la cerca

Registres trobats: 6


Títol Radiografia mundial de la vision estrategica en peras
Autor GIACINTI, M.A.  
Dades Font Fruticultura Profesional ISSN: 1131-5660 - Enero-Febrero 2005 - V: - N: 148, Pg: 4-28
Descriptors Pera Agenda cluster Consumidor Heterogeneitat Mercat Tendencies

Títol Tendencia del consumo de vinos en Estados Unidos
Autor GIACINTI, M.A.  
Dades Font Viticultura Enologia Profesional ISSN: 1131-5679 - Marzo - Abril 2004 - V: XV- N: 91, Pg: 53-65
Descriptors Estrategies regionals Pla de negoci Segmentacio Consum Vi Estats Units d'America Tendencies

Títol Tendencia mundial del consumo de vinos y vision estrategica de los paises productores
Autor GIACINTI, M.A.  
Dades Font Viticultura Enologia Profesional ISSN: 1131-5679 - Mayo-Junio 2003 - V: XIV- N: 86, Pg: 37-54
Descriptors Estrategies Mercat Segmentacio Tendencies

Títol Tendencia mundial del consumo de vinos y vision estrategica de los paises productores
Autor GIACINTI, M.A.  
Dades Font Viticultura Enologia Profesional ISSN: 1131-5679 - Mayo/junio 2003 - V: 14- N: 86, Pg: 37-54
Descriptors Vi Consum Paisos productors Viticultura

Títol Vision sobre el mercado brasile?o de vinos
Autor GIACINTI, M.A.  
Dades Font Viticultura Enologia Profesional ISSN: 1131-5679 - Marzo-Abril 2005 - V: - N: 97, Pg: 4-18
Descriptors Brasil Viticultura Enologia Mercat Competitivitat Marqueting Importacio Vi

Títol Vision sobre el mercado brasile?o de vinos
Autor GIACINTI, M.A.  
Dades Font Viticultura Enologica Profesional ISSN: 1131-5679 - Marzo-Abril 2005 - V: - N: 97, Pg: 4-18
Descriptors Brasil Mercat Mercat vitivinicola