Clicant sobre els continguts dels camps: Descriptors, Autor/s i Revista, us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat: PUBLICITAT TELEVISIVA

Resultat de la cerca

Registres trobats: 5


Article/s CRUILLES DE LA COMUNICACIO: LIMITS I TRANSGRESSIONS, LES /ENCRUCIJADAS DE LA COMUNICACIO: LIMITES Y TRANSGRESIONES, LAS / COMMUNICATION CROSSROADS: LIMITS AND TRANSGRESSIONS     
Autor/s MASIP, PERE   ROM, JOSEP   [ET AL]  
Revista TRIPODO  
Dades font Any: 2007 Número: EXTRA Vol: 2 Pàgines: 561-1046
Descriptors PUBLICITAT   PUBLICITAT TELEVISIVA   CREATIVITAT   CONSUM   CONSUM TELEVISIU   CONSUMIDORS   INNOVACIO   MITJANS DE COMUNICACIO DE MASSES   MITJANS AUDIOVISUALS   TELEVISIO   TENDENCIES   TELEPORQUERIA   QUALITAT DEL SERVEI   QUALITAT   CONTINGUT TELEVISIU   MOBILS   PROCESSAMENT DE LA INFORMACIO   COMUNICACIO AUDIOVISUAL   COMUNICACIO - MODELS   VIDEOJOCS   CINEMA   INTERACCIO COMUNICATIVA   INDUSTRIA   CINEMA DE CIENCIA-FICCIO   CINEMA   ANALISI DE LA REALITAT   ANALISI CINEMATICA   FICCIO   EXPRESSIO ARTISTICA   CREATIVITAT   OBJECTIVITAT DOCUMENTAL   FALS DOCUMENTAL   JOCS MULTIMEDIA   JOCS PER ORDINADOR   INTERNE   MITJANS DE COMUNICACIO-EFECTES  

Article/s PUBLICIDAD, LA. UNA HERRAMIENTA PARA EDUCAR EN VALORES     
Autor/s ARROYO ALMARAZ, ISIDORO  
Revista CUADERNOS DE PEDAGOGIA  
Dades font Any: 2006 Mes: MAIG Número: 357 Pàgines: 46-49
Descriptors ESO   BATXILLERAT   MITJANS DE COMUNICACIO   EDUCACIO EN VALORS   MITJANS DE COMUNICACIO - EFECTES   PUBLICITAT TELEVISIVA   TELEVISIO  

Article/s FRASEOLOGIA I EDUCACIO DISCURSIVA (MONOGRAFIC)     
Autor/s
Revista ARTICLES DE DIDACTICA DE LA LLENGUA I DE LA LITERATURA  
Dades font Any: 2005 Mes: ABRIL-JUNY Número: 36
Descriptors GRAMATICA   LITERATURA   FRASEOLOGIA   DIDACTICA DE LA LLENGUA   LLENGUA CATALANA   PUBLICITAT TELEVISIVA   DISCURS CIENTIFIC   DISCURS DIVULGATIU   ANALISI DEL DISCURS   PREJUDICIS   TERMINOLOGIA  

Article/s SEDUCCION DE LA PROVOCACION: LA IMPORTANCIA DE LAS NUEVAS TENDENCIAS EN LA CONSTRUCCION DEL RELATO PUBLICITARIO, LA     
Autor/s ALTARRIBA, MIGUEL   CURTO, VICTOR   DIAZ, TONI   [ET AL]  
Revista TRIPODOS  
Dades font Any: 2007 Número: EXTRA Vol: 2 Pàgines: 783-796
Descriptors PUBLICITAT   PUBLICITAT TELEVISIVA   COMUNICACIO AUDIOVISUAL   COMUNICACIO-MODELS   COMUNICACIO VISUAL   RECURSOS AUDIOVISUALS   LLENGUATGE VISUAL  

Article/s MODELO DE ANALISIS DE UNA CAMPA?A PUBLICITARIA: LA PARODIA DE LOS ANUNCIOS POR PALABRAS. (CRITERIOS PARA UNA INTERVENCION EDUCATIVA EN SECUNDARIA)     
Autor/s ALVAREZ DE PRADA, G.  
Revista AULA HISTORIA SOCIAL  
Dades font Any: 2005 Número: 16 Pàgines: 85-90
Descriptors PUBLICITAT   SECUNDARIA   INTERVENCIO DIDACTICA   PUBLICITAT TELEVISIVA  


Anar a començament de pàgina
Nova cerca