Registres trobats: 6
Article/s | SEMANAS TEMATICAS, LAS |
Autor/s | TALO VALLS, JOAN E |
Revista | CUADERNOS DE PEDAGOGIA |
Dades font | Any: 2006 Mes: FEBRER Número: 354 Pàgines: 44-46 |
Descriptors | MOTIVACIO JOCS EN L'EDUCACIO ESO ACTIVITATS EDUCATIVES PROGRAMACIO PROGRAMACIO DIDACTICA |
Article/s | FASE DE CIERRE EN LA SECUNDARIA FORMATIVA, LA (MONOGRAFIC) |
Autor/s | |
Revista | AULA DE INNOVACION EDUCATIVA |
Dades font | Any: 2004 Mes: NOVEMBRE Número: 136 |
Descriptors | DISSENY CURRICULAR mETODOLOGIA AVALUACIO EDUCACIO SECUNDARIA EDUCACIO PRIMARIA PROGRAMACIO DIDACTICA ALUMNES PROFESSORAT QUALIFICACIONS PROMOCIO PROFESSIONAL BATXILLERAT ACTIVITATS DIDACTIQUES EDUCACIO LITERARIA EDUCACIO PLASTICA EDUCACIO TECNOLOGICA UNITAT DIDACTICA DIVERSITAT RELACIONS MESTRES - ALUMNES FORMACIO DEL PROFESSORAT |
Article/s | PROPUESTA DE TRABAJO POR TAREAS EN LENGUA CASTELLANA Y LITERATURA-TERCERO ESO, UNA |
Autor/s | BENEITO, JUAN MIGUEL |
Revista | TEXTOS |
Dades font | Any: 2003 Mes: GENER-MARC Número: 32 Pàgines: 106-119 |
Descriptors | LLENGUA CASTELLANA LITERATURA CASTELLANA PROGRAMACIO DIDACTICA ESO |
Article/s | ESTRATEGIA HYPERTEXTO EN EL AREA DE CIENCIAS SOCIALES, LA: GEOGRAFIA E HISTORIA |
Autor/s | MARTINEZ FERNANDEZ, MARIA JOSE |
Revista | IBER |
Dades font | Any: 2003 Mes: GENER-MARC Número: 35 Pàgines: 77-85 |
Descriptors | HIPERTEXT CIENCIES SOCIALS GEOGRAFIA HISTORIA PROGRAMACIO DIDACTICA |
Article/s | TECNOLOGIAS DE LA INFORMACION Y COMUNICACION. TIC EN EDUCACION INFANTIL |
Autor/s | VAZQUEZ, SUSANA |
Revista | PADRES Y MAESTROS |
Dades font | Any: 2005 Mes: MAIG Número: 292 Pàgines: 33-39 |
Descriptors | TECNOLOGIES DE LA INFORMACIO I LA COMUNICACIO (TIC) EDUCACIO INFANTIL PROGRAMACIO DIDACTICA |
Article/s | PROCES DE PROGRAMACIO EN L'ENSENYAMENT DE L'ACTIVITAT FISICA I L'ESPORT, EL |
Autor/s | GONZALEZ AREVALO, CARLES |
Revista | APUNTS. EDUCACIO FISICA I ESPORTS |
Dades font | Any: 2005 Número: 80 Pàgines: 20-28 |
Descriptors | EXERCICI FISIC ESPORT UNITAT DIDACTICA AVALUACIO PROGRAMACIO DIDACTICA |
Anar a començament de pàgina
|