Registres trobats: 6
Article/s | REVISION DE INVESTIGACIONES SOBRE LA ENSENYANZA-APRENDIZAJE DE LOS CONCEPTOS CANTIDAD DE SUSTANCIA Y MOL |
Autor/s | FURIO, CARLOS AZCONA, RAFAEL GUISASOLA, JENARO |
Revista | ENSENYANZA DE LAS CIENCIAS |
Dades font | Any: 2002 Mes: JUNY Número: 2 Vol: 20 Pàgines: 229-242 |
Descriptors | DIFICULTATS D'APRENENTATGE INVESTIGACIO QUIMICA ESTRATEGIES D'APRENENTATGE |
Article/s | HEURISTICAS Y SESGOS DE LOS ESTUDIANTES DE PRIMER CICLO DE UNIVERSIDAD EN LA RESOLUCION DE PROBLEMAS DE PROBABILIDAD |
Autor/s | GUISASOLA, JENARO BARRAGGUES, JOSE IGNACIO |
Revista | ENSENYANZA DE LAS CIENCIAS |
Dades font | Any: 2002 Mes: JUNY Número: 2 Vol: 20 Pàgines: 285-302 |
Descriptors | RESOLUCIO DE PROBLEMES PROBABILITATS ESTUDIANTS UNIVERSITARIS |
Article/s | ENSENYAZA DE LOS CONCEPTOS DE CANTIDAD DE SUSTANCIA Y DE MOL BASADA EN UN MODELO DE APRENDIZAJE COMO INVESTIGACION ORIENTADA |
Autor/s | FURIO, CARLES AZCONA, RAFAEL GUISASOLA, JENARO |
Revista | ENSENYANZA DE LAS CIENCIAS. REVISTA DE INVESTIGACION Y EXPERIENCIA DIDACTICAS |
Dades font | Any: 2006 Mes: MARC Número: 1 Vol: 24 Pàgines: 43-58 |
Descriptors |
Article/s | CONSTRUCCION DEL CONCEPTO DE POTENCIAL ELECTRICO MEDIANTE EL APRENDIZAJE POR INVESTIGACION |
Autor/s | FURIO, CARLOS GUISASOLA, JENARO |
Revista | Rev DE PSICODIDACTICA |
Dades font | Any: 1996 Número: 1 Pàgines: 79-91 |
Descriptors | CIENCIES- ENSENYAMENT TRASTORNS DE L'APRENENTATGE |
Article/s | ?QUE SON LAS SECUENCIAS ALEATORIAS? ENSENYANZA EN LA PROBABILIDAD BASADA EN LA RESOLUCION DE PROBLEMAS |
Autor/s | BARRAGUER, JOSE IGNACIO GUISASOLA, JENARO |
Revista | UNO |
Dades font | Any: 2007 Mes: ABRIL-JUNY Número: 45 Pàgines: 107-124 |
Descriptors | RESOLUCIO DE PROBLEMES ATZAR PROBABILITAT SIMULACIO EDUCACIO VIRTUAL APRENENTATGE BASAT EN PROBLEMES ESTRATEGIES D'APRENENTATGE |
Article/s | EREIN PROJEKTUA: PROYECTO DE CIENCIAS PARA LA ESO BASADO EN EL PLANTEAMIENTO DE SITUACIONES PROBLEMATICAS. |
Autor/s | GUISASOLA, JENARO |
Revista | ALAMBIQUE |
Dades font | Any: 1997 Mes: JULIOL Número: 13 Pàgines: 83-93 |
Descriptors | CIENCIA-ENSENYAMENT EXPERIENCIES EDUCATIVES |
Anar a començament de pàgina
|