Per visualitzar el registre sencer cliqueu el títol corresponent.
Si cliqueu sobre un descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.
També es pot fer una cerca al catàleg del terme cercat:
Estrategies de Marqueting

Resultat de la cerca

Registres trobats: 16


Títol 2. Area de economia vitivinicola.Estrategias de marketing y comercializacion de vinos en el mundo: 2.1. Creatividad empresarial en el mundo del vino
Autor NUENO, P.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 99-104
Descriptors Produccio de vi Estrategies empresarials Estrategies de marqueting Estrategies comercials
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol 3. Area de marketing. Tendencias de estilos de vinos: 3.4. El marketing de lujo y el maketing de vinos
Autor CHEVALIER, M.  
Dades Font V Foro mundial de vino, Rioja III Milenio ISSN: 9788481253054 (ISBN) - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 201-205
Descriptors Marketing Comercialitzacio vitivinicola Estrategies comercials Estrategies de marqueting Marqueting vinicola
Localització Signatura: 634.8:663.2 For

Títol Adapter le packaging a la cible. Marche anglais
Autor GERAUD, M.  
Dades Font Viti: de la vigne au vin ISSN: 0757-4673 - Avril 2008 - V: 32- N: 339, Pg: 42-43
Descriptors Industria vitivinicola Control Empaquetatge Empaquetat Estrategies de marqueting Marques Comercialitzacio vitivinicola Comercialitzacio

Títol Botellas de cinco estrellas
Autor MAS, A.  
Dades Font La Vanguardia - 15 Septiembre 2013 - V: - N: , Pg: 45
Descriptors Vi catala Catalunya Estrategies de marqueting Promocio Barcelona Enoturisme
Localització C25/135

Títol Donner des couleurs a vos strategies marketing
Autor PEYRONNET, J-M.  
Dades Font Revue vinicole internationale, La ISSN: 0035-4368 - Mars 2006 - V: - N: 3856, Pg: 32-35
Descriptors Comercialitzacio Comercialitzacio vitivinicola Comercialitzacio Marqueting vinicola Marqueting Vi Estrategies de marqueting Estrategies comercials

Títol Innovacion y empresa
Autor
Dades Font Universia Knowledge@Wharton - setembre 2004 - V: - N: , Pg: 5 pp.
Descriptors Innovacio Empreses Produccio de cava Marqueting Estrategies comercials Estrategies de marqueting
Localització C 24/127

Títol Le vin a l'epreuve de la mondalisation
Autor HULOT, M.  
Dades Font Revue Vinicole Internationale ISSN: 0035-4368 - Juny 2005 - V: - N: 3829, Pg: 52-59
Descriptors Estrategies de marqueting Exportacio Marqueting Vi Sector vitivinicola Estadistiques

Títol Nace Paseos del Vino de Rioja. Una singular iniciativa enoturistica impulsada por nueve bodegas de reconocido prestigio
Autor LUMBRERAS, J.  
Dades Font Semana Vitivinicola, La ISSN: 0037-184X - Marzo 2007 - V: LXII- N: 3164, Pg: 978-980
Descriptors Rioja DO Rioja Vi Enoturisme Bodegues Estrategies de marqueting

Títol Priorat exhibeix amb orgull els seus vns negrs i blancs, El. Onzena edicio de la fira del vi de Falset
Autor CASALE, G.  
Dades Font Diari de Tarragona - Maig 2008 - V: - N: , Pg: 16-17
Descriptors Priorat Priorat DO DO DOQ Denominacio d'origen qualificada VI Fires 2008 Falset Estrategies de marqueting Estrategies regionals Marketing
Localització C 24/141

Títol Un caveau oui, mais professionnel!
Autor GUELLER, T.  
Dades Font Viti: de la vigne aun vin ISSN: 0757-4673 - Mars 2007 - V: - N: 327, Pg: 44-47
Descriptors Estrategies comercials Estrategies de marqueting Estrategies de mercat

Títol Una web muestra la oferta de turismo enologico del Penedes
Autor BASELGA, J.M.  
Dades Font Diari de Tarragona - 24 Juliol 2013 - V: - N: , Pg: 21
Descriptors Enoturisme Penedes Penedes DO Webs Lloc web Estrategies de marqueting

Títol Vignobles de France, une chance!
Autor HULOT, M.  
Dades Font Revue Vinicole International ISSN: 0035-4368 - Avril 2007 - V: - N: 3847, Pg: 44-52
Descriptors Vi de Fran?a Vignobles de France DOP DO Cooperativa vinicola Cooperatives Estrategies de mercat Estrategies de Marqueting Creacio Regions vitivinicoles

Títol Vins de marque ont carte blanche, Les
Autor HULOT, M.  
Dades Font Revue vinicole internationale ISSN: 0035-4368 - Avril 2008 - V: - N: 3857, Pg: 48-54
Descriptors Vi Qualitat del vi Organitzacio comuna de mercat OCM Indicacio geografica protegida IGP Denominacio d'origen protegida DOP Vi de qualitat Estrategies de marqueting

Títol bodegas apuestan por un nuevo marketing enologico, Las
Autor Universia Knowledge@Wharton  
Dades Font Universia Knowledge@Wharton - Abril 2008 - V: - N: , Pg: 4 pp.
Descriptors Marqueting Marqueting vinicola Marques Estrategies de marqueting Estrategies comercials Estrategies de mercat Produccio de vi
Localització C 24/112

Títol bodegas apuestan por un nuevo marketing enologico, Las
Autor
Dades Font Universia Knowledge@Wharton - abril 2008 - V: - N: , Pg: 5 pp.
Descriptors Marketing Empreses Bodegues Estrategies comercials Estrategies de marqueting Marques
Localització C 24/128

Títol cerveza quiere cambiar de imagen, La
Autor
Dades Font Universia Knowledge@Wharton - febrer 2008 - V: - N: , Pg: 5 pp.
Descriptors Produccio de cervesa Cervesa Estrategies comercials Estrategies de marqueting Marketing
Localització C 24/130