Títol |
Ensino estruturado no cotidiano de estudantes inseridos no espectro autista: comprensao de pais/cuidadores |
Autor |
Sousa Carvalho Filha FS, Marciano de Moraes Filho I, Soek AM, Pereira Lima ND, da Rocha Santos da Silva MV, Monteiro Lima L, Pereira MC, Vilela de Sousa T |
Dades font |
Journal Health NPEPS ISSN: 2526-1010 - Gener-Juny 2021 - V: 6- N: 1, Pg: 87-105 |
Localitzaciò |
https://periodicos.unemat.br/index.php/jhnpeps/article/view/5000 |
Descriptors |
Ensenyament
Cuidadors
Autisme
Pares
Educacio
|
Resum |
L'objectiu d'aquest article es analitzar la comprensio dels pares/cuidadors dels alumnes amb espectre autista sobre l'us/aplicacio dels principis de l'ensenyament estructurat en la rutina educativa dels seus fills/persones ateses, aixi com les dificultats en el proces d'ensenyament-aprenentatge. Es conclou que la majoria dels participants desconeixen els principis de l'ensenyament estructurat, encara que el seu us pot millorar les relacions interpersonals, repercutir en la millora dels aprenentatges, l'establiment de rutines i el seguiment d'instruccions. |