Títol |
PROYECTO DE INNOVACION DOCENTE: RESULTADOS DE LA INCORPORACION DE ESTUDIO DE CASO Y KAHOOT!, PARA EL FORTALECIMIENTO DE LOS APRENDIZAJES EN SALUD DE LA MUJER EN ESTUDIANTES DE ENFERMERIA |
Autor |
Riquelme Hernandez G |
Dades font |
ENE REVISTA DE ENFERMERIA ISSN: 1988-348X - Agosto 2020 - V: 14- N: 2, Pg: |
Localitzaciò |
http://ene-enfermeria.org/ojs/index.php/ENE/issue/archive |
Descriptors |
Aprenentatge
Metodologia
Infermeria
|
Resum |
L'objectiu de l'article es implementar les metodologies actives d'estudi de cas i gamificacio en estudiants de pregrau d'Infermeria d'una universitat privada de Xile. Es conclou que l'us de metodologies actives augmenta el nivell de satisfaccio de l'estudiant en el seu proces d'aprenentatge i afavoreix la integracio de continguts teorics i practics, fet que repercuteix, a mes, en una millora en el rendiment academic de la unitat avaluada. |