Cuidatge

Referències bibliogràfiques en Infermeria


Si cliqueu sobre un autor, revista o descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.

Fitxa bibliogràfica


Títol Modelo constructivista y tradicional: influencia sobre el aprendizaje, estructuracion del conocimiento y motivacion en alumnos de enfermeria.
Autor Agama-Sarabia A,   Crespo-Knopfler S  
Dades font INDEX DE ENFERMERIA ISSN: 1123-1296 - 1-2 trimestre 2016 - V: 25- N: 1-2, Pg: 109-113
Localitzaciò Sala
Descriptors Educacio   Infermeria   Aprenentatge basat en problemes  
Resum L'objectiu de l'estudi es comparar la influencia del model constructivista i tradicional sobre l'aprenentatge, el pensament estructurat i la motivacio dels alumnes d'infermeria. Es conclou que l'utilitzacio d'una metodologia constructivista (utilitzacio de mapes conceptuals i d'un aprenentatge basat en problemes) millora l'estructuracio del coneixement, el treball col.laboratiu i la motivacio dels alumnes.


Aquest document està disponible a la Biblioteca d’Infermeria de la URV.
     Si ets de la comunitat universitària URV adreça-t’hi.
     Si ets de fora de la URV adreça’t al servei d’obtenció de documents de la teva biblioteca o universitat.