Cuidatge

Referències bibliogràfiques en Infermeria


Si cliqueu sobre un autor, revista o descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.

Fitxa bibliogràfica


Títol Feblesa de tutories: manca de feedback i autoregulacio en l'estudiant d'infermeria. Valoracio de l'avaluacio continuada en l'assignatura Ciencies Psicosocials Aplicades a la Salut en el Grau d'Infermeria (EEES), (2009-2010)
Autor Sabater-Mateu M.P,   Puig-Llobet M,   Honrubia-Perez M,   Lluch Canut M  
Dades font AGORA D'INFERMERIA ISSN: 1575-7668 - Juny 2011 - V: 15 (2)- N: 58, Pg: 68-71
Localitzaciò Sala
Descriptors
Resum En el nou model derivat de l'Espai Europeu d'Educacio Superior (EEES), l'ensenyament aprenentatge (E-A) es centra en l'estudiant, enfront del rol mes destacat del professor en l'ensenyament tradicional. El proces d'experimentacio al que assistim en el nostre medi, requereix la valoracio de les primeres experiencies.


Aquest document està disponible a la Biblioteca d’Infermeria de la URV.
     Si ets de la comunitat universitària URV adreça-t’hi.
     Si ets de fora de la URV adreça’t al servei d’obtenció de documents de la teva biblioteca o universitat.