Títol |
Feblesa de tutories: manca de feedback i autoregulacio en l'estudiant d'infermeria. Valoracio de l'avaluacio continuada en l'assignatura Ciencies Psicosocials Aplicades a la Salut en el Grau d'Infermeria (EEES), (2009-2010) |
Autor |
Sabater-Mateu M.P, Puig-Llobet M, Honrubia-Perez M, Lluch Canut M |
Dades font |
AGORA D'INFERMERIA ISSN: 1575-7668 - Juny 2011 - V: 15 (2)- N: 58, Pg: 68-71 |
Localitzaciò |
Sala |
Descriptors |
|
Resum |
En el nou model derivat de l'Espai Europeu d'Educacio Superior (EEES), l'ensenyament aprenentatge (E-A) es centra en l'estudiant, enfront del rol mes destacat del professor en l'ensenyament tradicional. El proces d'experimentacio al que assistim en el nostre medi, requereix la valoracio de les primeres experiencies. |