Cuidatge

Referències bibliogràfiques en Infermeria


Si cliqueu sobre un autor, revista o descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.

Fitxa bibliogràfica


Títol El modelo EFQM en la evaluacion de la docencia de los especialistas en formacion
Autor Munoz-Ramon JM,   Jonay Ojeda J,   Maldonado J,   Llorente C,   Grande M,   Garcia-Caballero J  
Dades font TODO HOSPITAL ISSN: 0212-19721 - Enero- Febrero 2010 - V: - N: 263, Pg: 26-32
Localitzaciò Sala
Descriptors Qualitat   Docencia   Ciencies de la salut  
Resum La realitzacio de l'avaluacio EFQM s'empren per permetre la planificacio estructural de les activitats i els objectius docents del centre a partir d'una informacio solida i estructurada. Aixi, a la conclusio que s'arriba amb la citada avaluacio objecte de l'article es basa en que el model d'avaluacio EFQM aporta una eina de treball de gran sensibilitat i potencia per aconseguir aquests objectius i la seva utilitat ha estat suficientment contrastada al llarg del temps. L'experiencia demostra que aquesta metodologia es de gran utilitat en l'avaluacio de la docencia i que contribueix a implantar la dinamica de la millora continua de la qualitat de la formacion en les especialitats en ciencies de la salut.


Aquest document està disponible a la Biblioteca d’Infermeria de la URV.
     Si ets de la comunitat universitària URV adreça-t’hi.
     Si ets de fora de la URV adreça’t al servei d’obtenció de documents de la teva biblioteca o universitat.