Títol |
El modelo EFQM en la evaluacion de la docencia de los especialistas en formacion |
Autor |
Munoz-Ramon JM, Jonay Ojeda J, Maldonado J, Llorente C, Grande M, Garcia-Caballero J |
Dades font |
TODO HOSPITAL ISSN: 0212-19721 - Enero- Febrero 2010 - V: - N: 263, Pg: 26-32 |
Localitzaciò |
Sala |
Descriptors |
Qualitat
Docencia
Ciencies de la salut
|
Resum |
La realitzacio de l'avaluacio EFQM s'empren per permetre la planificacio estructural de les activitats i els objectius docents del centre a partir d'una informacio solida i estructurada. Aixi, a la conclusio que s'arriba amb la citada avaluacio objecte de l'article es basa en que el model d'avaluacio EFQM aporta una eina de treball de gran sensibilitat i potencia per aconseguir aquests objectius i la seva utilitat ha estat suficientment contrastada al llarg del temps. L'experiencia demostra que aquesta metodologia es de gran utilitat en l'avaluacio de la docencia i que contribueix a implantar la dinamica de la millora continua de la qualitat de la formacion en les especialitats en ciencies de la salut. |