Cuidatge

Referències bibliogràfiques en Infermeria


Si cliqueu sobre un autor, revista o descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.

Fitxa bibliogràfica


Títol Contruyendo un aprendizaje cooperativo e integrador. Experiencia de innovacion docente en el marco del EES
Autor Ulibarri Ochoa A,   Fernandez de Gamboa Quitian I  
Dades font METAS DE INFERMERIA ISSN: 1138-7262 - Febrero 2010 - V: 13- N: 1, Pg: 50-55
Localitzaciò Sala
Descriptors Aprenentatge   Docencia   Estudiants d'infermeria   Bolonya   Infermeria medicoquirurgica  
Resum La infermeria del segle XXI es troba immersa en l'Espai Europeu d'Educacio Superior (EES), que promou un nou paradigma docent centrat en el proces d'aprenentatge i en la integracio de coneixements. Aquest paradigma implica un canvi en els parametres tradicionals. Des d'aquesta necessitat, el curs academic 2007/08 l'Escola Universitaria d'Infermeria de Vitoria/Gasteiz, comen?a a desenvolupar una nova metodologia en una de les unitats tematiques de l'assignatura Infermeria Medico-Quirurgica II, basada en la construccio d'un aprenentatge cooperatiu i integrador mitjancant la combinacio de l'analisi dirigit de casos clinics en petits grups de treball i l'estudi i treball autonom de l'estudiant. En aquest article es descriu el desenvolupament d'aquesta nova experiencia i la valoracio que de la mateixa realitzen tots els agents implicats, estudiants i professors.


Aquest document està disponible a la Biblioteca d’Infermeria de la URV.
     Si ets de la comunitat universitària URV adreça-t’hi.
     Si ets de fora de la URV adreça’t al servei d’obtenció de documents de la teva biblioteca o universitat.