Cuidatge

Referències bibliogràfiques en Infermeria


Si cliqueu sobre un autor, revista o descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.

Fitxa bibliogràfica


Títol Analisi del proces d'ensenyament-aprenentatge de l'escriptura a nens i nenes amb sindrome de Down. Un questionari per a professors
Autor Comes G.   [et al.]  
Dades font UNIVERSITAS TARRACONENSIS REVISTA DE CIENCIES DE L'EDUCACIO ISSN: 0211-3368 - 2002 - V: Any XXVI- N: III epoca, Pg: 141-157
Localitzaciò Sala
Descriptors Infants   Sindrome de Down  
Resum Un questionari sobre el proces d'ensenyament-aprenentatge de l'escriptura en alumnes amb sindrome de Down. Estructura i contingut del questionari. Proces seguit per a l'elaboracio del nostre questionari. Consideracions finals. Annex: model de questionari.


Aquest document està disponible a la Biblioteca d’Infermeria de la URV.
     Si ets de la comunitat universitària URV adreça-t’hi.
     Si ets de fora de la URV adreça’t al servei d’obtenció de documents de la teva biblioteca o universitat.