Cuidatge

Referències bibliogràfiques en Infermeria


Si cliqueu sobre un autor, revista o descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.

Fitxa bibliogràfica


Títol El aprendizaje basado en problemas como metodo docente en farmacologia: la opinion de los estudiantes de medicina
Autor Vivas N.M.   [et al.]  
Dades font EDUCACION MEDICA ISSN: 1575-1813 - Octubre-Diciembre 2001 - V: 4- N: 4, Pg: 194-201
Localitzaciò Sala
Descriptors Estudiants de medicina   Farmacologia   Aprenentatge basat en problemes  
Resum Valoracio dels estudiants sobre com l'aprenentatge basat en la resolucio de problemes els ajudava a comprendre la farmacologia en comparacio amb altres practiques de la disciplina.


Aquest document està disponible a la Biblioteca d’Infermeria de la URV.
     Si ets de la comunitat universitària URV adreça-t’hi.
     Si ets de fora de la URV adreça’t al servei d’obtenció de documents de la teva biblioteca o universitat.