Cuidatge

Referències bibliogràfiques en Infermeria


Si cliqueu sobre un autor, revista o descriptor us farà una nova cerca del terme seleccionat.

Fitxa bibliogràfica


Títol La imagen del mayor en los spots publicitarios de televisi¾n
Autor S$NCHEZ VERA, P.   BÇDALO, E.  
Dades font REVISTA MULTIDISCIPLINAR DE GERONTOLOGIA - Diciembre 1999 - V: 9- N: 4, Pg: 233-242
Localitzaciò Sala
Descriptors Vellesa   Imatge   Mitjans de comunicacio   Publicitat  
Resum La publicitat disfressa la imatge del vell, sobre tot quan Ús ell mateix l'objecte de consum, i aix mateix explica tambÚ en certa forma, perquÞ s'obre el segment, rejuvenint-se d'aquesta forma l'univers de consumidors grans, barrejant-se amb cinq³entons o disfressant l'edat amb subjectes d'edat indefinida. S'analitzen spots publicitaris apareguts amb certa freq³Þncia a les cadenes d'Ómbit nacional (TVE, La 2, Antena 3, Tele 5 i Canal +). Les categories foren: especificitat, hÓbitat, gÞnere, producte, model, contexte, activitat, rol i status.


Aquest document està disponible a la Biblioteca d’Infermeria de la URV.
     Si ets de la comunitat universitària URV adreça-t’hi.
     Si ets de fora de la URV adreça’t al servei d’obtenció de documents de la teva biblioteca o universitat.